Je li Herbalife prijevara?

Herbalife Nutrition Jamstva Zlatnog standarda

Ne, Herbalife nije prijevara. Herbalife je globalna kompanija za direktnu prodaju koja razvija i prodaje prehrambene proizvode i dodatke prehrani.

Od svog osnivanja godine 1983. Herbalife se razvio u kompaniju broj 1 za kontrolu tjelesne težine i dobrobit i jednu od najvećih prehrambenih kompanija na svijetu. Našim konzumentima širom svijeta isporučujemo prehrambene proizvode vrhunske kvalitete kroz mrežu nezavisnih distributera.

Poslovna prilika s Herbalife temelji se na našoj privrženosti visokim standardima kvalitete i transparentnosti. Uz male troškove pokretanja posla i 90-dnevno jamstvo povrata novca, Herbalife je siguran partner za svakoga tko se želi okušati kao nezavisni distributer.

Poslovna prilika Herbalife podrazumijeva marljiv rad. Nema prečica do bogatstva niti jamstva uspjeha.

Herbalife pruža podršku svojim nezavisnim distributerima nudeći im marketinške materijale i materijale za društvene mreže, kao i uspješne tehnike prodaje. Kompanija ima više od 40 godina iskustva u prehrambenoj industriji te je neprestano prvi izbor kada je riječ o proizvodima za kontrolu tjelesne težine i dobrobit.

 

Zašto Herbalife nije prijevara?

Herbalife posluje u više od 90 zemalja širom svijeta uz strogo pridržavanje svih lokalnih, regionalnih i globalnih zakona i propisa. Herbalife ima i Jamstvo Zlatnog standarda, koje je uvedeno radi zaštite svih naših nezavisnih distributera i kupaca.  

 

Naše jamstvo Zlatnog standarda obuhvaća:  

  1. Male troškove pokretanja posla: Pristojba za uključivanje u svojstvu nezavisnog distributera je mala i nije uvjetovana nikakva minimalna kupnja. Osim toga, izričito odvraćamo naše nove nezavisne distributere od kupovanja velikih zaliha proizvoda.  
  2. Bez dodatnih troškova: Za početak ili uspjeh Članstva u Herbalife nije uvjetovana kupnja bilo kakvih dodatnih poslovnih ili prodajnih alata. 
  3. 90-dnevno jamstvo povrata novca: svi nezavisni distributeri imaju pravo na povrat punog iznosa plaćenog za Herbalife Početni paket u roku od 90 dana ako bilo iz kojeg razloga otkažu Članstvo.  Čak vraćamo i iznos poštarine.
  4. 12-mjesečno jamstvo povrata: Za sve neiskorištene proizvode jamčimo povrat 100% novca. To znači da nezavisni distributeri imaju cijelu jednu godinu da vrate neke ili sve neprodane ili neiskorištene proizvode koje su kupili u prethodnih 12 mjeseci.
  5. Edukacija i trening: Na etiketama proizvoda jasno su navedene blagodati svakog od proizvoda i primjereni način korištenja – želimo biti potpuno sigurni da se za ostvarivanje realističnih rezultata koriste primjereni proizvodi na ispravan način.
  6. Transparentnost i poštenje: Navodimo realistična očekivanja i točne informacije o poslovnoj prilici, potencijalnoj zaradi i trudu koji je potreban za uspjeh na svim razinama.  
  7. Sporazum: Prije prihvaćanja prijave za Članstvo i ugovora o Članstvu od svakog novog nezavisnog distributera zahtijevamo da pismenim putem potvrde da su im poznata sva jamstva Zlatnog standarda. 

 

Izvor sadržaja: https://www.herbalife.co.uk/faq/is-herbalife-a-scam/